VAROITUS ! : Tämä teksti voi sisältää häiritsevää sisältöä, jos olet herkkä sellaiselle niin älä lue, etenkään yöllä .

 

(Tästä tarina alkaakin)     Hei, nimeni on Mitch. Olen täällä kertoakseni kokemuksestani. En tiedä oliko se paranormaalia tai mitä tahansa tyhmiä sanoja ihmiset käyttävät kuvaillakseen yliluonnollista toimintaa, mutta sen jälkeen kun se vieraili luonani, uskon siihen yliluonnolliseen roskaan. 

 

 

Viikko sitten kun muutin veljeni Edwinin kanssa samaan asuntoon (sen jälkeen kun omani oli pakko huutokaupattu) sain valmiiksi tavaroiden purkamisen. Edwin piti ideasta että muuttaisin hänen kanssaan asumaan, kun emme ole nähneet toisiamme kymmeneen vuoteen. Olin innoissani myös. Viikon jälkeen kuulin rapistelu-ääniä ulkoa eräänä aamuna. Luulin sen olevan pesukarhu joten en huomioinut sitä. Seuraavana aamuna kerroin Edwinille siitä ja hän myönsi kuulevansa sen itsekin. Sitä seuraavana aamuna kuitenkin, luulin kuulleeni ikkunani avautuvan ja sen jälkeen kuului iso tömähdys, aivan kuin jokin olisi tullut sisälle huoneeseeni. Nousin ylös ja katsoin ympäri huonettani, mutten nähnyt mitään. Seuraavana aamuna, Edwin pudotti kahvikuppinsa nähdessään minut. Hän otti lähimmän peilin ja osoitti sillä kasvojani ja.... näin itseni. Minulla oli suuri viilto vasemmassa poskessani. Sen jälkeen kun olin mennyt sairaalaan, hoitajani sanoi että minun oli täytynyt kävellä unissani, mutta sitten hän näytti minulle jotain joka sai vereni seisahtumaan. Hän nosti paitaani ja paljasti pehmeän kohdan jossa munuaiseni olivat. Tuijotin häntä silmät suurina. ''Menetit vasemman munuaisesi viime yönä jotenkin. Me emme kuitenkaan tiedä miten, Anteeksi Mitch.'' Hoitaja sanoi minulle.

Seuraava ilta oli viimeinen pisara. Keskiyön aikaan, heräsin nähden kauhean asian. Tuijotin silmästä silmään oliota jolla oli musta hupputakki ja tummansininen maski jossa ei ollut nenää tai suuta. Asia, joka minut eniten säikytti oli, ettei sillä ollut silmiä. Vain tyhjät, mustat aukot. Olion silmistä valui jonkilaista mustaa ainetta. Se otti kameran läheltä takareunasta ja otti kuvan. Kuvan oton jälkeen, olio hyökkäsi kimppuuni ja yritti repiä rintani auki. Pysäytin sen potkaisemalla sitä kasvoihin. Kun juoksin pois huoneestani, otin lompakkoni mukaan. Tarvitsisin rahaa. Juoksin ulos veljeni talosta yöhön. Päädyin metsään lähellä Edwinin taloa ja kompastuin kiveen. 

 

Tulin tajuttomaksi ja heräsin sairaalassa. Hoitajani saapui huoneeseen. Sama, joka hoiti minua aiemmin. ''Minulla on hyviä uutisia ja pahoja uutisia, Mitch.'' Hoitajani aloitti. ''Hyvät uutiset ovat että sinulla oli vähän vammoja ja että vanhempasi tulevat hakemaan sinut.'' Huokaisin helpotuksesta. ''Huonot ovat että.....jokin.....tappoi veljesi Edwinin, Anteeksi.'' Vanhempani veivät minut takaisin Edwinin talolle, jotta saisin kerättyä tavarani. Kun saavuin huoneeseeni, olin peloissani, mutta rauhallinen. Otin kamerani ja jähmetyin. Käytävällä joka johti huoneeseeni, näin Edwinin ruumiin ja jonkin pienen asian hänen vieressään. Nostin sen ja menin vanhempieni autoon, mainitsematta Edwinin ruumiista yhtikäs mitään. Katsoin mitä olin nostanut maasta ja melkein oksensin. Pitelin minun.........varastettua PUOLIKSI-SYÖTYÄ MUNUAISTANI, jossa oli sitä mustaa outoa ainetta .         THE END.

oooooooooh-normal.jpg